10 Şubat 2016 Çarşamba

Tüm Gazeteler Android Uygulamam

Merhaba arkadaşlar,

Üniversite yıllarında başladığım android geliştiriciliğine, iş hayatına başladıktan sonra uzun ara vermiştim ama tekrardan boş zamanlarımda ilgilenmeye başladım. Basit uygulamalar belki ama uğraşmak beni mutlu ediyor. 



Ekonomi, spor, teknoloji ve gündeme dair alanlarda çıkarılan gazetelere tekbir uygulamadan erişebileceğiniz, beğendiğiniz haberleri arkadaşlarınızla anında paylaşabileceğiniz, yeni gazete içeriği ekleyebileceğiniz veya uygulamada ilgilenmediğiniz gazete içeriğini silebileceğiniz. Sonrasında tekrar ulaşmak istediğiniz haber kaynağını favorilerinize ekleyebileceğiniz kullanışlı bir uygulama olduğunu düşündüğüm Gazete Oku uygulamasını sizlerle paylaşmak istedim. Uygulamayı indirip denerseniz ve geri bildirimlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. :)

Uygulamaya Buradan Erişebilirsiniz
Gazete Oku



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder